Wersja angielskaWersja niemiecka      logo bip epuap icon

BIP Najnowsze publikacje


Warning: Creating default object from empty value in /p/modules/mod_feed/helper.php on line 46

Biblioteka - Aktualności


Warning: Creating default object from empty value in /p/modules/mod_feed/helper.php on line 46

GOK - Aktualności


Warning: Creating default object from empty value in /p/modules/mod_feed/helper.php on line 46

Serwis Samorządowy PAP


Warning: Parameter 1 to plgContentSIGPlus::onAfterDisplayTitle() expected to be a reference, value given in /p/libraries/joomla/event/event.php on line 67
KOMUNIKAT NR 13 BURMISTRZA MIASTA I GMINY JARACZEWO Drukuj
poniedziałek, 27 lipca 2020

 

ug

KOMUNIKAT NR 13
BURMISTRZA MIASTA I GMINY JARACZEWO

Szanowni mieszkańcy.

Od pewnego czasu znoszone są kolejne ograniczenia, które towarzyszą nam od połowy marca br. Niestety, pomimo zachowania wielu środków ostrożności wirus SARS-CoV-2 nie zniknął z naszej przestrzeni. Wręcz przeciwnie, od tygodnia słyszymy w środkach masowego przekazu, że każdego dnia u coraz to większej liczy osób stwierdzone zostaje zarażenie wirusem.

 

Dlatego też, z dniem 28 lipca, przywracam czasowe ograniczenia w dostępie petentów do Urzędu Miasta i Gminy Jaraczewo. Do odwołania, sprawy naszych mieszkańców będą załatwiane telefonicznie lub drogą elektroniczną.

 

DANE KONTAKTOWE (Sekretariat)
tel. 62 747 31 02, 62 747 41 02, 62 740 80 02
fax. 62 747 31 02
e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
E-PUAP - Elektroniczna Skrzynka Podawcza: /3006012/SkrytkaESP

 

Numery kontaktowe i adresy mailowe do poszczególnych pracowników znajdują się pod adresem: https://jaraczewo.bip.net.pl/?c=313.

 

Przypominam, że większość spraw możecie Państwo załatwić przez Platformę Komunikacyjną Urzędu pod adresem: https://eurzad.jaraczewo.pl/ lub przez portal https://obywatel.gov.pl/.

 

Opłatę skarbową należy wnosić na konto Gminy Jaraczewo numer:
Bank Spółdzielczy Jarocin Oddział w Jaraczewie
59 8427 0009 0300 0013 2000 0001

 

UWAGA: Sprawy związane ze zgłoszenie zgonu lub odbiorem dowodu osobistego będą załatwiane po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym.

 

Osoby, dopuszczone do wejścia do urzędu są zobowiązane do odkażenia rąk specjalnym środkiem, znajdującym się w dozowniku przed wejściem do urzędu oraz zasłonięcia nosa i ust. Nadal będzie prowadzona ewidencja osób wchodzących do budynku UMiG Jaraczewo. Na wejściu trzeba będzie podać imię i nazwisko, dane do kontaktu oraz poddać się badaniu temperatury.

 

PAMIĘTAJMY ! Łagodzenie ograniczeń nie zwalnia nas ze stosowania podstawowych zasad bezpieczeństwa. Muszą one stać się podstawą naszego codziennego funkcjonowania.

 

O czym należy pamiętać szczególnie?
-    zachowuj minimum 1,5-metrową odległość od innych w przestrzeni publicznej,
-    obowiązkowo zasłaniaj nos i usta oraz ściśle przestrzegaj zasad sanitarnych (częste mycie oraz dezynfekcja rąk) w miejscach gromadzenia się ludzi,
-    nie korzystaj i nie pozwól korzystać swoim najbliższym z placów zabaw, skate parków, siłowni zewnętrznych, gdzie urządzenia nie są regularnie dezynfekowane,
-    stosuj kwarantannę i izolację jeśli miałeś kontakt z zarażonych lub potencjalnie zarażonym.
                            

/-/ Dariusz Strugała

         Burmistrz Miasta i Gminy Jaraczewo        

 

Jaraczewo, dnia 27 lipca 2020 roku

 

spis rolny

logo UE 1

rodzina 500

film rodzina500

wniosek 500

 
baner e urzad

dobry start

BIP

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Dziennik Ustaw

Informacja dla niepełnosprawnych

Wnioski Formularze

Dla inwestora

Turystyka

Przetargi

Zo

Darmowa Pomoc Prawna

gospodarka odpadami

sms

Biuletyn Gazeta

Rozkłady jazdy

rozkladjazdyszkolny

iceo

sip

Inwestycje Unijne

Powiatowy Urząd Pracy

Narodowe Siły Rezerwowe

 

Partnerzy zagraniczni

bilina ico
leuna_ico

nowowolynsk_ico

 

kalendarium

Kalendarium



Czwartek, 3 Grudnia 2020 r.

Imieniny obchodzą:

Franciszek, Kasjan, Ksawery, Lucjusz, Unimir

Do końca roku zostało 29 dni.